Wednesday, April 22, 2009

Tag Mengenai Pasangan

Aku kene tag lg!! adoii nnt tgk la soklan ganazz dr fieza nih cm rs bahayerk ckit klu nk jawab nih..adoiii dgn berhati2 nyer aku akan cuba jawab sebaik mungkin sambil pikir cara nk kelentong kui3 -adoiii
~Tag Mengenai Pasangan Anda~

Saper nama pasangan anda?
aku panggil ngn nama Abang..biasa jerk kan.. sometime ngn nama gelaran cm mydarling..

Baper umo pasangan anda?
woww yg penting udah cukup umooo

Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
kategori org - semestinya aku
kategori brg - da tentu keta
kategori sukan - kompom bola
kategori rancangan tv - da tentu film omputih
kategori llain - window shopping (cam aku) n jjln

Apakah karektor pasangan anda?
karektar yg menepati ciri lelaki idaman, malahan berlebih pula aku rs..sb tu perasaan aku jd makin sayang...ahaks (amaran: pls jgn meluat k)-poyo

Makanan kegemaran pasangan anda?
makanan ikut musim n masa..slalu nnt muak wpun itu kesukaannya cm soto, tomyam,sup tulang antaranya ttp skg lebih kpd steamboat

Macam mana pasangan anda tidur?
tidur sambil lelapkan mata...(bernas kn jawapan aku..)

Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
si dia : siapa nama awak?
aku : suriani
si dia : sama ngn nama makcik sy..
kah3 sidia mmg terkenal lawak!!

Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
suka sumer yg ada padanya..sikap caring, romantik, loving n sikap yg kureng pun aku suka sb itu adalah dirinya..n aku tak percaya la ada lelaki yg perfect sumernya, aku tak perlukan robot k

Apakah impian anda dengan pasangan anda?
-stlh memiliki 2hero, rs cam nk ada heroin lak coz teringin nk pkikn gaun
-membesarkan anak kami dlm suasana bahagia n beri kehidupan terbaik utk permataHati kami nih
-kitorg ada umah impian...erm bila lah masa nya akan dpt memiliki umah impian tu..takper la bpe tahun pun..yg penting lalui ari2 ngn gumbira
itu jer la impian aku..dgn 2 perkataan aku terjemah kan BAHAGIA, KAYA(kaya k/sayang palin penting)!
dgn itu tengs 10x lg kat
fieza sb tag aku!! -da abih-

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife