Friday, April 24, 2009

Kotak Bergerak

Arini aku nk citer psal kejadian pg td, ondway g koje..dlm kol 7.20a.m(kawasan di antara jambatan Putrajaya nih)..sedang dok bborak ngn myhus ttiba aku kata

aku : abang,nmpk tak ada kotak bergerak?mcm tak percaya!(dgn nada tkejut)

myhus : ermm mane

aku : eeei mmg tak pcaye!ajaib ni...cpt2 sy nk tgk kotak bgerak nih!!(nada saspen)

myhus : kotak bergerak? (sambil drive laju sedikit utk tgk kotak bergerak)

aku : haaa nih dier kotak bergerak...kah3 cam kotak bergerak..sgt kelakar

myhus : kah3(gelak sakan)

kelakar tul aku rs pg nih...

**kotak bergerak yg dimaksudkan adalah keta JUARA...(oppps sori pd pemilik Juara)
**senaman muka ngn ketawa sgt bagus diwaktu pagi, he3

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife