Wednesday, April 29, 2009

PD lagi..lagi2 PD

adoii PD!!mmg best sb tu asik2 PD jd pilihan, pantai palin dekat skalik..mane ade pilihan pantai len..ayah aku ajak g sagil(gunung ledang) tp masih PD jd pilihan, sb nyer
1)laut (sagil tu airterjun kan2)
2)strategik (akak n adik no3 dok s'ban, sgt dekat)
3)bentuk muka bumi (suai skalik klu air terjun permukaan tak rata)
4)angin laut sepoi2 bahasa ; k cukup sudaaa

jumaat lpas lek dr koje terus balik kampung, smpi da kol 11.30pm..ngantuk tp , kugagahi juga(cm aku lak yg drive)..sgt seronok dpt juper mak ayah n adik beradik, perasaan seronok yg sgt seronok(jgn fenin, arini suka2ati aku nk tbalik2 bahasa)-teruskn mbaca yee
ahad br kami ke PD..siap2kn mknn sumer spt ayam golen rmph(aku wat), telo itik masak gulai(mak), sandwish(aku), kerang sambal(mak), mee golen mamak(bukan mamak buat tp mak yg buat k), kuih koci n karipap...klong lak dr s'ban terus ke pD..klong bw nasi ayam, kek kukus..aku wat koktail sbg minuman yg sgt beshhh; ahaks mau mkn or mau mandi pantai;anda pilih!

perjalanan ke pD kami singgah minum cendol LEMAN DAWI-cendol yg sgt terkenal n pernah masuk majalah3..aku tak tipuu..klu anda tak cayer search 'leman dawi' kat internet kompom adaaa..meh aku promosi leman dawi sat.. lemandawi1 , lemandawi2 -klu anda da klik 2 link yg aku amik secara rambang nih psti anda tau glamer nyer cendol nih-nk cuba??he3

aipp da lari tajuk lak..okei nih pic kat pD
waa danish pun pandai sunyum time bergambo nih, danish da tak takut mandi laut lg, aku sgt seronok tgk danish gelak-sgt cute +tembam

TGK harith mmg suka bergamboo, mcm2 aksi, hi-5

juwai n kakak(adik aku tp nama kakak, ish asik kene mention kang korg salah fhm n tgk apsal la kakak aku keciik)-mrk sgt rapat




yg pki skarf tu la kakak aku, sambil dukung anak dio, 2 org lg mandi sakan

kakak n harith

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife