Thursday, April 16, 2009

2nd Tag-Tentang Blog

hua3..dpt tag lg..(-sgt mhargai).. ya udah jwb aje tag nye k..

Tag - Tentang Blog
1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
suriani-so simple...nama sbnr sndiri lorr, patutnyer noor suriani...hehehe

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
msti da tau nama blog nih ialah http://suee-suria.blogspot.com/ ..kenapa?coz suee=nama i sndiri, suria=maksud nama sebenar i...

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
cam keterangan kat atas blog aku nih ''catatan suka2 kisah aku n sekitarnya(suka-hati)'' ..lebih kpd penulisan ttg aper yg blaku kat aku, perasaan, n pendirian aku sndiri-berkisar ttg kehidupan

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
so far, tak pernah...suka sb ada blog nih leh jd tempat luahan selain dr potpet2 ngn kkwn..n blog nih bole isi masa lapang aku-bole asah bakat dlm bidang penulisan lorr-cam karangan waktu skola

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
yg tag aku http://dibiuscinta.blogspot.com/ .. blog yg juga berkisar kpd kehidupannya juga-cam aku...skg psal perkahwinannya, maklum la lg 2week nk nikah, tahniah!

skg nih jgn nk ngelat2...aku nk tag wahida wassini, sila amik tag ni k, anda di tag!!

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife