Wednesday, April 8, 2009

Fast & Furious4-18PL

Smlm aku n myhus g tgk wayang citer FAST & FURIOUS 4, best tau..lek dr keje terus ke Alamanda, nontonn kol 5.45pm(waktu kat tiket tu hehehe) ..akhirnyer tercapai gak hasrat hus aku nk tgk citer tu...yer la citer best kan, bg aku biasa jer la takde tlalu excited..cam myhus mmg citer tu yg dinantikannya.

Permulaan cerita mmg da terus kat babak yg mencemaskan dimana blaku kejarmengejar cam pic kat sblh nih..permulaan citer da memaparkan aksi mencemaskan begini, mendebarkan n bg keseronokan utk cabaran lakonan mrk..dimana mrk merompak treler ngn muatan minyak n babak dimana treler t'but terbabas n hampir mengenai mrk adalah aksi yg paling mdebarkn skali.
VinDiesel sgt mencintai Letty..tp masalah yg terbesar dia m jd buruan polis.Letty sepakat ngn paulWalker(polis yg juga kwn mrk) tp akhirnya terbunuh..Konflik citer nih blaku dlm babak dimana dia mau mcari pembunuh sebenar Letty..dlm citer nih anda akan temui babak sedih (tak silap aku ada 3 babak sedih, tp br jer nk sedih terus dpancung ngn aksi cemas k) n buat rs terharu(nih kat babak percintaan diorg) dimana temanwanitanya sanggup berkorban asalkan rekod jenayah teman lelaki nyer bersih .akhirnyer terbunuh lak

PaulWalker lak bcinta ngn adik vanDiesel nih n tau jer la hubungan seorg polis n penjenayah bagaimana kan...tp mrk berbaik utk menangkap pembunuh letty yg juga menjadi buruan polis..

Biasanyer keta2 camnih yg mjadi kegilaan lelaki n aku rase mrk merasa puas dgn tgk jerk keta nih wpun kompom takkan memilikinya..bukan sekadar keta yg cantik tp sgt laju wooo..n pd ssaper yg tgk citer nih n rs nk memandu sepantas keta dlm jln citer nih, pikir2la sb nih hny citer n takberlaku dlm kehidupan sebenar, n kalaupun mrk mati leh idup semula(hah ape aku merepek nih? %$&^$%)

menghampiri ending citer nih pasti anda akan tergelak lucu kat babak yg mrk berjaya menangkap penjenayah yg sgt dikehendaki itu..okeh utk itu, sekian shj citer aku.... n ulasan citer nih bg aku, adalah sgt menarik, cam citer2 nyer yg terdahulu..baguih n berbaloi utk duit tiket..if compare ngn citer Talentime or bohsia(citer malayu sumer nih) leh wat aku gelak pd spe yg tgk..sbnr bukan taknak sokong filem melayu tp nilai la sndiri k..lg pun ada tajuk cam geli nk sebut 4example '' @#* dlm botol'' apekejadahnyer???

2 comments:

FiEza_HaMiD said...

beshh..beshh..beshh..nanti i lak nak gi tengok ngan my hubby..huhuhuhuhter

suee said...

yesh..dipersilakan..wat saspen jer (gaya kakmah-af )hehehe..nnt klu g takyah beli air n popcorn, tak sempat nk mkn, punya la best citer nih..he3

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife