Thursday, April 30, 2009

JIBAM

BUKU yg aku baca berulangkali n tanpa muak-zaman skola dulu, tp pinjam kat library

erm teringin nk baca lg..erm abg, bole kita carik ssama tak buku nih? aku suka nk btau, suka2 ati aku nk btau yg aku SUKA buku nih..sb bila baca aku jd sedih(adakah memalukan ketika pembacaan sambil kuar airmata-shit)..tgk...,kesedihan pula yg dicari!!!bukankah diri kita mmg kaya dgn perasaaan..dlm buku nih ada KESUSAHAN, PENGHINAAN, CACIAN, KESEDIHAN etc -bg aku 1keseronokan apabila menghayati sumer nih..tgk ayat kat cover buku nih


kalau kau menjadi aku, aku yakin kau mengerti

JIBAM; ada lagu dlm buku nih tp tu la, da lama n kureng igt, tp 1ayat yg aku igt... JIBAM...JIBAM... JIBAM(ikut melodi sndiri la yo) hahahaha tu aje aku igt-sadis

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife