Tuesday, April 14, 2009

Kali Pertama di-Tag

Utk makluman ya..tuan2 dan puan2..ini kali pertama aku ditag!okey aku luangkn masa utk tag nih yg dtg nyer dr iza ..k aritu 1st award pun dr iza, tag kali nih pun dr iza..tenkiu 10x kat iza krn jd org pertama...

Tag pertama aku :
1.NICK NAME
aku senang skali ngn nama Sue- oleh itu panggillah aku Sue, he3...kkdg kat opis nih diorg panggil aku Suri juga..k nama yg da jd sejarah kat aku, Nini(nama masa kecik), Kita, Putih,Nor..nama yg palin xsuka : Ani(geli)..
SIFATKU
Keyakinan diri-palin penting bg diri aku- (aku tau ape yg mampu n xmampu akulakukan)llain klu aku tulih sifat/perangai yg bbaik..jgn ckp aku 'angkat bakul'..so, nilai la sndiri..he3
INSAN ISTIMEWA
ofcoz la myhus-amat istimewa..aku letak nyer jauh disudut hati..syg sgt2..ruang lain ada mak n ayah,anak kesayangan, adik beradik etc
LAGU PEBERET
ekceli suka dgr setakat suka masa tu jer..tak terbawa2 hingga fanatik ..oleh itu aku nk btau lagu yg menyampah adalah yg dgr pun leh sakit ati, lagu yg bole buat fikiran becelaru-lagu yg terjerit2
MAKANAN PEBERET
masakan mak..sgt sedaap n klu bole stp ari nk mkn yg mak masak jerk..-kuih cucur udang yg mak buat -palin aku suka.. selain itu, aku suka steamboat, yg aku buat sndiri n yg kat jonis..
WARNA PEBERETT
kaler merah..n kaler sampingan yg aku minat : hijau, kuning
3 BENDA WAJIB DALAM HANDBAG
dompet(segala yg harus terkandung dlm sebuah dompet), lipstik,henpon..argh blebih 3 nih..lipliner, celak, compactPowder..-cukup-
DRAMA AIR MATA TERAKHIR, KENAPA?
layan hindustan jer leh meleleh nih, citer kabhi Khusi Kabhi Gham, Dil to pagal hai-(filem k)llain citer melayu ada gak tp tak igt..maklum la lama dah tak layan nih..sejak kawin nih citer omputih jer tgk,kureng yg tangkap leleh..ada 1citer omputih tu tak igt tajuk, cm sedih psal dia dpt tgk masa dpn n tgk suami dia mati dilanggar treler, dia benar2 syg kn suami dia tp dlm masa yg sama dia dpt lihat kecurangan suami dia yg bcinta ngn rakan sekerja..2x dia tgk suami dia dilanggar treler, 1st sblm kejadian n 2nd, didepan mata, saat suami dia suda sedar akan kecurangan yg dilakukan n saat dia melafazkan cintanya..tp opppss mati sudaa
SILA MENGETAG 6 ORANG
1.spe yg suka soklan nih or tak pernah kene tag, soklan nih utk anda..ataupun
2.klu anda seorg blogger n anda suka soklan nih, tag nih utk anda juga..okei
3.klu anda seorg yg baik ati n baik2 belaka ; tag nih utk anda
4.juga jika anda seorg yg sopan santun n sgt berbudibahasa ;anda di tag!..arghh cukup la...byk sgt 6 tu..aku tak spesifikkan nama, so spe terasa dia antara yg 4 tu ;di tag (klu anda takdak dlm senarai 4 tu jgn kata aku yg tag ok)

2 comments:

scha exa dan dunianya said...

sonok la tag ni..leh dpt info skit ttg org tu..mengenali lbh dekat..

suee said...

aku setuju!!!! tp nnt sumer tau camner peribadi kita..adakah bole klu soklan tak dijawab ngn jujur??

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife