Monday, April 6, 2009

Benci?

Benci atau kebencian adalah merupakan sebuah emosi yang sangat kuat dan melambangkan ketidaksukaan, enmiti, atau antipati untuk seseorang, sebuah hal, barang, atau fenomena. Hal ini juga merupakan sebuah keinginan untuk, menghindari, menghancurkan atau menghilangkannya.

tau tak klu la bole jgn ada pkataan benci pun dlm idup aku nih..sb bikin ati jd sakit woooo, tp ape la yg mampu aku wat jika ati aku mmg sengaja disakitkan?so aku hny mjadi sgt benci ngn org nih. aku gelar kn org yg aku benci nih ***tulisan nih aku buang atas kesedaran sbg seorg yg suda tak dikuasai oleh perasaan amarah**
owhhhh cuba bsikap biasa sb aku takkan biar ko merasa gumbira utk sakitkan ati nih!!! be cool okeh..sambil pikir tgh mandi dipantai PD nih mampu buat emosi nih stabil..CAIYOK2..tenteram k..kat laut nyaman tul, desiran ombak...tiupan angin laut..klu kat laut la, org bperangai jelik aku gelarkan sbg obor2.

5 comments:

FiEza_HaMiD said...

sabar ek suri..saya dengar pun geram ngan dia..macam bagus sangat.dahlah tinggal sorang2,lagi mau berlagak..apapun,kita doakan dia tu bahagian dunia akhirat

Unknown said...

aku mmg tidak suka orang itew!!!!!!!aku dah bosan..aku dah bosan..lalalala bilelah org nak sedar yg dia tu jahat kan...

suee said...

seharusnya cool jer, jgn biar org camtu buat mood kita rosak, dia tu bukan sape2 pun, syok sndiri n pasan baguih..cian ngn org tu sb dirinya dibenci begini

Anonymous said...

ehh ape cter ni???
kurang jelas la...
heheheh,

padan kan muke sue,
ekekekeke,
ti cter tau,
:p

suee said...

ep..takle citer,tak baik ngumpat..haha klu nk tau citer baca blog fiza..tuttt

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife