Wednesday, December 24, 2008

SHA LO KAN SHA LO KAN

(nih citer da lama lpas cuma br nk komen sb skg aku fre...bos tak bg koje kt aku)
1st dgr pun rs cam aper la mengong sgt nk bg gelaran dato' kat shalokan.. eeei geliii...klu aku la mati idup semula pun taknak panggil dia ngn gelaran dato' (wakaka cam la aku jupe dia)..hikhikhik (sowii gelak jap)adoii angkara saper la nih..idea sape la la yg memalukan m'sia nih..

Terlalu agung kan 'org luar'..silap sape?..pesanan utk shalokan : klu u lek nnt , pesan ngn salman khan or sumer la pelakon bollywood blakon kt MELAKA..sure dpt dato'(cam la shalokan fhm ape aku ckp nih...tp takpe aku still nk tulih)

Ala ramai kecam pun still bg..dunia donia...media lak tpaksa cam puji2 ckit maybe da t/jwb diorg..publisiti msti la bg kat shalokan...hah aku baca pun cam meluat..ada statement tu kata Rakyat m'sia TERPUKAU shalokan berbaju melayu..lagi? shalokan pki ala gaya p.ramlee ..lagii..shalokan jd tumpuan..sumer yg hadir nk amik gambar shalokan...jakun ker rakyat m'sia ngn shalokan tu..tp ada gak..ala org yg anugerah kn dia ngn dato' tu msti peminat shalokan...

Da org bg Dato'..amik jer la takkan nk tolak...maybe shalokan bangga n dia pun dok pk 10x aper la jasa aku nih...setakat blakon?...pd dato'2 yg sedia ada..begitu la murah nye pangiktirafan dato'

If dlm filem bole masuk kuil..ada berhala sumer ...n skg aminkan doa..kan baguih LAKONAN nih

Dlm kenyataannya ..shalokan kata dia merasa begitu teruja n dia kesal sb tak dpt lama kt ctu n bercadang mbawa keluarganya bercuti if ada kesempatan....aiiiaiaiiiaiii poyos je...usah la bmimpi disiang ari..itu ayat biasa la ...lalalalla sekian jer ..cian shalokan jd 'bahan' aku arini...kuang kuang kuang

5 comments:

scha exa dan dunianya said...

yep...dgn pengiktirafan tersebut..iza juga berpendapat betapa murah nye title DATO'..sekian..terima kasih...huhuhu

suee said...

tenkiu krn anda juga berpendapatan begitu..ooopps sori...berpendapat begitu...wakakkaka

scha exa dan dunianya said...

hahaha..sudah pasti lew...pendapatan kita tentu tak sama seperti pendapat kite ttg shalokan

zieah said...

uit orang di sana... baik2 woo.. kalau nak ngutuk orang dalam blog cenggini... takot kena saman...

suee said...

aiyaaakkk..takut...lariiiiiiii
hehhee tenkiu tenkiu 4komen tu...saje je..jgn saman aku wooo..nih blog suka2..aku tak berniat nk glamour cam raja petra..biar la raja petra jer glamour..aku low profile..hikhikhik

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife