Wednesday, December 3, 2008

gumbira.gumbira.gumbira

Cam bz ckit td..wat claim Mejar,rekod n fail surat siap kan keje yg aritu..my pegawai suh fotostat yg kaler2 tp aku dok tunda sampai la arini br wat..byk lak tu..lpas nih ader lg keje menyusul tp skg aku dok relaks jer la sb aku jaga kaunter nih dr kol 10.30-1.00..jaga nih bgilir, dlm sebulan kene 3kali..

Hari nih aku cam seronok..tak tau la tp mood mmg seronok cam meriah gitu...maybe sb da dekat date ngn nak balik kampung so aku da terasa auranya..lek kampung jumaat nih..so dapat la lps kerinduan ngn famili..aiiiyakk cam setahun lak aku taklek padahal kerap jupe..tp aper nak wat da perasaan aku begitu.. i luv my familiii so muchhhhhhhhh

Lek koje nih g tesco..nak beli drypers utk harith.danish da ader petpet ader lg 1 lom buka.susu harith ader 2 lom buka..so arini beli susu danish Mamex Gold...sbnr kat umah tu ade lg setengah tin tp beli jer la awal senang nnt takyah pk2..nnt balance duit da beli sumer, tgk cukup tak klu g shopping..bab shopping nih aku bukan kayerk pun nak shopping senantiasa..tp selalu nyer window shopping la (Midvali la tu) nnt klu berkenan leh beli.klu berkenan gak tp lom gaji aper lg swipe jer la sb klu tak beli otak aku fenin asik teringat betapa rugi nyer aku tak beli..wakakka

Harga minyak da turun 10sen..bagus sekali..tenkiu tenkiu..leh kerap jjalan..aku ckp ngn my hus camtu, lpas tu my hus ckp..aku nih klu ader pertandingan jalan2 msti aku menang..hehehehahahhuuhuuhu aku ckp klu aku menang abg pun menang gaks sb aku da tentu jjln ngn abg kan kan...hai kemana jer aku pegi sbnr lebih selesa ngn my hus..sb seronok ..my hus make me hepi, make me melt wah wah wah (klu my hus baca nih msti dio gelak n senyum meleret)

my cinta hati

Lek kampung nnt jumaat lpas balik keje..3 jam jerk..msti my hus penat tp dia selalu kata aku kan ader hehehe kompom dia tak ngantuk nyer sb aku suka bcakap.mcm2 dia gelar kan aku..kkdg klu kitorg tgh jln kat pasar tani/mlm dia ckp aku cam bertih jagung lak..ader ke patut tp takper la sb mmg tak kering gusi dibuat nya klu mlayan keletah aku..lom anak2 lg.kkdg aku pun kaka ngn lawak aku sendiri...hehehe ader tu aku wat lawak tp my hus tahan gelak..dia gelak dlm ati..tp akhirnyer sb mmg da lawak gila aku wat so kitorg gelak sakan...hari2 bersama abg mmg indah sekali..cerita aku byk berkisar ttg my hus sb idup aku disisinya..cintaku hny utknya, rinduuu.. kutumpahkan pdnya..alamak jiwang la plak





ok la nk out dulu..nk mengelamun ker watever la..lalallalallala

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife