Thursday, December 18, 2008

ULTRAMAN3

HARITH suka sgt ngn ULTRAMAN...mane tak nyer, asik tgk citer tu..budak2 biasa la..aku dulu pun camtu..aku dulu suka sgt ngn SURIA PERKASA HITAM....ngn DORAEMON pun aku suka...dulu masa kecil aku bayangkan klu masa tu aku nk sesuatu alangkah baik aku jd cam nobita, ader doraemon, so bleh minta dia...itu la aku nyer khayalan..(sbnr byk lg..hehehe)

Hope anak aku jgn terpengaruh sgt..ULTRAMAN lg bahayer woooo...aritu HARITH siap kata ngn adik dia...along(harith) ultraman, dedek(danish) raksasa...wakakaka lawak sungguh...kiut sekali klu dia buat gaya ultraman... TOTOMEN TIGA (dia sebut camtu la)..



Klu kitorg jjalan dia nmpk apepe la yg bkaitan ngn ultraman msti dia nak...baju jgn ckp la..cam ari2 dok umah asik nak baju yg ader gambar ultraman...klu g jjalan taknak aku pki kan baju tu..baju jalan lain la...tak smart aku rase.. klu baju totomen tu suai dok umah ..tp baju tu la baju kesayangan anak aku...
Sticker totomen3 pun dia nak..da baper byk aku beli daaa....smlm dia g pau ayah dia topeng totomen3...n ari ni pun ada jualan kat opis aku nih (biasa time gaji mmg ada jualan), aku lak g belikan baju totomen3 kaler OREN..cantik lak aku rase...hehehe

Bbudak kan biasa la mcm ragam/ karenah diorg..nih danish aku tak tau la dia minat aper nnt..so far, dia minat MAKAN...hahaha tgk badan da tau....takleh tgk org mkn msti dia nak..cam tak memilih makan aku rase danish ni..tp harith mmg da tau memilih ckit bab makan2 nih, ikut ayah dia la tu...

tembam camni yg wat aku geram..klu nk pki kan baju punya la lasak..asik pusing sana pusing cni..aku lak paling suka cium dia smpi dia rimas..hahahha

pic nih lak...masa aku da nak g keje ..bangun awal lak dia..klu harith da bangun, danish msti bangun psal harith bising..harith da beso, so dia da tak nangis lg klu aku g keje..dulu tu jer nak ikut..klu aku lmbt smpi opis sebab bw dia naik keta sblm g keje la tu..

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife