Tuesday, December 2, 2008

Aku Kursus Hari Nie..

Today kursus..yeayeayea dapat lari dr keje...hehehhe
tahun nih br 2 kursus aku g..yg BTN n arini nyer kursus psal email treasury n penyenggaraan pc...bole la..biasa2 jer..psal email kan sumer tau..tp bagus gak ngn kursus nih so lg bertambah la pengetahuan aku...
Masa aku tgh tulih ni..kat Bilik Komputerl la nih..tgu lg diorg lom sampai.sepatut mula kol 2.30 tp skg nih dah dkt nak 2.45 lom mula ..so aku lalu jap ke blog aku n tinggal kan tanda'.td break time kol 12.30..mkn2 free..tu la kelebihan kursus ..
td lunch mkn nasi+ayam masak merah+tenggiri+sayo campur+belacan..sedaaap
b'fes pg td kuih 2 keping
nih ptg maybe kuih kot..okei kursus da nak mula.........

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife