Monday, December 1, 2008

Hari Cuti Minggu


Hari ni cam ader ckit perasaan malas nk g keje..yer la da cuti sabtu ahad.g keje pun lmbt 5 minit td.bangun lmbt tu pun da sehabis katun aku wat br leh lmbt 5minit.

Sabtu aritu patut nyer ader kenduri kawin kat Dewan Putrajaya..so awal pg aku da masak bubo utk anak n cam rajin ckit so aku wat la ciken steak(bila da tau wat asik nak wat benda ni jerk)..so aku perap ayam n masuk dlm peti..dlm ati aku ckp ni utk dinner..coz lunch kan kt kenduri

Aku suh my hus g giant beli salad n mayonis..bw sekali anak sulung jjln.lmbt br lek rupanya kat giant tu ader ala ader cam cabaran Cukur Muka Beramai2 pisau cukur Gillete tu(aritu masukMalaysia Book of Record)...sumer yg dtg tu dpt free pisau Gillete tu ..klu beli RM16 tu..
Kitorg tak jd g kenduri kawin tu coz cam dah maleh..yerla masak pun dah..so bole mkn la...aku wat mashed potato n coleslaw sekali cam kfc tu..hehehhehe..mlm tu g giant lg ala giant dekat jer ngn umah,>5minit da smpi giant..mlm tu lpas lek dr giant my hus nk kuar lak g TT kat shah alam ngn budak Persona Club.mula nye aku tak bg yer la aku lg suka dia ader kat umah.tp takleh nk kongkong kan..so bg jer la cian lak tgk..lelaki kan tak suka rase kene kongkong..kene igt tu..

Ahad laK ader kenduri kat PD.g ssama mertua.kitorg da planning nak mandi pantai pD.bj mandi sumer da bw.sumer mandi tmasuk la danish pun.danish br 10bulan tp aku da bg dia kenal ngn laut...ibu sorg jer tak mndi..ayah mmg suka bab mandi laut/air terjun...coming soon dtg lg ke PD enjoyy..masak2 br best.mandi-makan-mandi-makan

Laluan lek ke KL, kitorg bhenti mkn kat bangi...sedap gak mkn ctu..aku tomyam nasi..harith sate...mertua aku lak sup daging, tomyam, kailan n telo dadar.da kenyang br lek umah..sampai umah 8.30pm...

Kkemas brg.kkemas diri, tgk tv tido..tu yg tido nyenyak sampai tlmbt g keje,...hehhe

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife