Friday, November 28, 2008

My Famili Ka

Today kan jumaat so byk sgt masa tluang..tak kuar lunch coz disediakan mkn free...takder ape wat, nasib la leh surf internet ..klu tak kompom aku melenakan diri..sambil tu aku buka la pic kat photobucket my hus n jupe gambo keta kami..ini la keta kesayangan my hus n aku jua..hehehe



teringat lg camner leh beli ini keretaaaa...mmula mmg nk tukar keta tp kami tak tau nak beli keta ape..mcm2 ader cadangan tp ati jer tak kuat nk beli...masa tu antara keta yg bmain difikiran WAJA, HYUNDAI ACCENT (aku ckp nih klu pki msti eksen),VIOS(budget prob) n KIA SPECTRA(hus aku kata ini keta tidak lawa)....n sblm kitorg pilih keta ape yg bakal kami miliki ttiba dgr citer bahwa proton nak kuarkn PERSONA...n masa launching PERSONA..kitorg g lpas lek dr keje...1st tgk terus cam minat..lpas tu aku ckp ngn my hus...OK nih la bakal keta kita..sememang nya my hus pun terus jatuh cinta ngn ini keta(keta takpeeeee.....hahaha)..sama ngn aku coz kitorg mmg sama taste (kebanyakan nyer camtu)....

Kitorg antara yg terawal pki PERSONA nih...keta nih launcing bulan 8/2007...n awal bulan 9 kitorg da pki...suka gaks..puas ati...tgk keta nih... da btukar rim..my hus nyer keje la tu..klu aku ckp kat dia bazir jer tukar rim tu...tp dia suka make-up keta nak wat camner, aku lak make-up muka...lebih kurang la tu


nih lak pic keta lama kitorg n skg pun still keta nih keta kami, sayang lg ngn keta nih..my hus ckp keta nih la yg bw kitorg ber dating dulu.byk jasa nya...kenangan tu
sayang ngn keta nih sgt2..tp jarang da guna..ader hasrat nak jual..tp saper nak beli..sbnr da ader buyer tp not sure dia jd amik or tak...klu pun dia jd...erm cam sedeyyyy keta nih bukan milik kami lg......kuang kuang kuang

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife