Monday, March 30, 2009

'Epi besdei u u to along'

HePi Besdei U u(Happy birthday to u) HaRiTh hAiQaL 3yrs
(Belated) 28 Mac 2009
Sambutan Birthday kat Seremban, umah Kaklong
5.00 p.m

Semestinya Harith palin suka, tau2 jer mmg party bezdei nih utk dia..masa bezdei danish..aku ckp la kek(bezdei danish bulan 1) nih utk along jugak.' 'tak nih kek dedek(danish)' so yg kali nih dia mmg tau kek nih spesel dr ayah n ibu utk Harith tersayang-kek-hazelNutCheese erm patutnya kek ben10 tp spoil tul la psal kene tempah 3ari, aku lak g tempah mlm utk amik kol 10pg esoknya.

Nk tau menu ape yg ada?okeh nih mmg aku da rancang awal, so mlm (jumaat) aku da wat kuah laksa n perap ayam (ciken steak), esoknyer lak br potong2 bhn laksa cam pic kat sblh nih.CIKEN STEAK yg da diperap bw utk masak kat umah kaklong jer.on dway g , amik kek yg da ditempah..ssampai jer kat umah klong (waaa byk belon2)mmg ngam2 lunch hr, tau2 jer kan so terus basuh tgn n mkn la coz da siap hidang pun.sedaaap mak n klog yg masak tu.mak ayah tido kat umah klong aritu okeh nih aku nk btau menu ape yg aku mkn, sotong kicap, ayam rendang wit nangka, pecal, kerang tumis cicah sambal kicap n ape lg yaaa sup ayam n blablabla

After lunch nih kitorg siap2 kn utk mkn 4bezday jap lg..yg anak2 kecil nih diorg duk main2 kat luar.cian anak akak aku, shami.terperanjat jerk psal ttiba nangis mjerit n masuk dlm umah ngn mulut blumuran darah, tjatuh basikal..adoi teruk lak aku rase psal darah menitis n akak aku ngn hus dia bw g klinik.

Koktail wit puding kaklong wat. Mak lak wat roti canai yg palin sedaap(kalah kedai wooo), makcik aku puji kata sedaap n dia request utk suh mak aku wat klu umah dia ader kenduri, aku lak ckp ngn mak, ''jgn buat mak, nnt buat penat jer, bukan bbaloi pun'' (jahat tak aku?kui3)yer la aku cian tgk mak penat..

Hepi Bezday To u...Epi BezDay To u...epi bezday to along n KakLOng...epi BezDay To u.... (haaa meraikan akak aku sekali, elok la tu harith belated, akak aku lak awal lak celebrate(birthday klog-31/03))


Meh ibu suapkan utk along yer...da besa nnt jd anak soleh yer, penghibur ati ayah n ibu..-amin-


aku potong2kek.baju kunin tu adik bongsu aku, tau tak baju merah belang2 harith pki tu aku n hus adiahkn utk bezday dia n berus gigi mickey(biar rajin gosok gigi).patutnye 4dis majlis aku nk pkikn harith kaler coklat tp dia taknak.dia nk gak pki baju baru nih - harith yg da pandai decide gaya dia sndiri-


harith yg suka wat aksi2 katun nih..baju ben10 tu anak kaklong no.2 .baju biru turqoise tu adik lelaki aku no.7

kaler pink tu mak aku-mak tak pasan nih klu mak pasan msti taknk bgambo nih

Harith tak sabo2 nk buka adiah...bbudak kan msti la suka..aku yg da tua nih pun klu dpt adiah..mak aiiii gumbiranya..tp cuba tgk nih bezday harith tp yg lain pun tolon buka skaliiiii...layaaan

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife