Monday, March 2, 2009

Port Dickson


Sat,28 Feb- Aku berada di PD ngn tujuan knduri kawin n piknik. Mlm sblmnya aku dah perap ayam utk wat ciken steak(adik aku requst nk menda nih), so bgn jer ppagi aku wat n tambah lg 1menu udang sambal wit petai, nih spesel for mak n ayah. Air tembikai aku wat, kasi beku dlm peti ais dulu. Okeh berangkat dr KL kol 11a.m..abih settle knduri kitorg ke PD..sakan tul enjoy mandi laut, seronok sgttt2, nih gambo peristiwa tersebut...
Nih lpas mandi, kitorg naik n mkn2 lpas amik gambo nih da nk turun ke laut lg...ikan, ketam n segala mcm khazanah laut da tgu kat laut tuuu tmasuk la obor2..

Jemput mkn sumerrr...antara menu yg mak aku bw ialah rendang ayam, rendang kerang, nasi..menu aku bw lak : ciken steak, udang sambal, air tembikai n koktail..(sblh aku adalah adik aku))


Keseronokan yg jelas tpancar diwajah..leh pegi lg nih hehehe kitorg mmg da slalu n takkan pernah muak kesini

-TAMAT citer psal PD-

Sun,1 March- Berehat kt umah aje memandangkan mypersona antar bengkel(break prob lorr)..melayan karenah anak2 yg lasak sgt..lpas tu msk utk lunch..steamboat la, favaorite myhus nih..

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife