Tuesday, March 17, 2009

Insurance punya hal..

Adoii tak puas ati tul ngn insurance..bila nak suh aku amik insurance ngn diorg ckp manis tul, sanggup wpun aku bg mcm2 alasan sb cam takdak keinginan nk amik waktu tu. .dtg opis la bagai, mcm2 cara..lpas tu bg penerangan ngn ayat2 manis..call utk follow-up lg..diorg lyn cam bagus cmtu la br aku amik, cuba layanan haprak cam skg, kompom aku tak amik!!

Tp since aku da amik nih bila ada prob diorg cm bsikap lepas tangan..pkhidmatan lembab mcm tak mkn..prob ni pun bukan punca dr aku..diorg wat ksilapan aku lak kena..ada ke patut potongan mlalui gaji tp kata aku tak byr lak..dah sumer byrn tu dilonggok kan kat 1akaun jer kompom la akaun 1 lg takdak byrn.yg tlebey diorg abaikn(duit lebih diorg suka), akaun yg kuraNg bg notis luput, ssuka ati jerk..
Pg nih aku da call diorg(utk kali ke4 dlm thn 2009, 2008 malas nk citer)..diorg kata da settle, aku ckp la ngn dia camnih ingat ssuka bg notis luput kat org, lpas tu if da amik tindakan, diorg jerk yg tau, aku nih mati2an la igt tak settle lg, lpas tu aku ckp klu da amik tindakan inform la, ssuka ati tul..benda da settle tp secara jujurnya, aku ckit pun tak puas ati ngn pkhidmatan insurace ETIQA

updated :
kol 12p.m peg. dr insurance tu call n terangkn punca jd camnih,dia kata punca jd camtu diorg masukn pki ic n aku ada 2akaun.lpas tu terus masuk kat akaun 1 jer..n utk penyelesaian diorg jadikan sbg 1, lpas tu br pecah kpd 2..proses tu sumer insurance settle la sndri, korg punyer keje..keje aku complain if aku tak puas ati..cam skg nih la..(klu aku tak call takde mana diorg nk bg penerangan cmni, aku request lg surat itam putih, biar bertambah keje diorg)-settle

2 comments:

FiEza_HaMiD said...

maksudnya..masalah insuran awak tu dah settle lah suri ek..memang patut pun awak bagi complain..masa diaorang buat dulu,tak pk lak masalah kalau ada 2 akaun menggunakan ic yang sama..apalah etiqa ni..

suee said...

maksudnya..bila da jd kali ke2, kene bhati2 mana tau jd lg kali ke3(kesimpulan nih)..bg sue, silap bole buat(spe nk silap so maaf jer la) tp cara diorg handle prob nih bikin aku hangin, sgt2 lembaaaaaaaaab n da settle tak inform cust

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife