Thursday, February 19, 2009

TAHNIAH kat Aku


Tahniah kt aku sndiri...nk tau npe?..sb mgu ni bjaya dtg awal g koje..palin awal punch card kol 7.05...slalu dekat nk 7.30 br smpi kkdg tlajak beberapa minit lak. Nih sumer sb Danish bangun awal la tu, kol 5.30 bgun, so aku malas nk smbung tido n trus siap utk g keje, skali lg TAHNIAH utk aku..wakakkakaka(jgn jles kuang3)

(Mengimbau Kenangan)
Ok la tu tempat keje pun da dkt ngn umah, klu sblm nih kene bgun kol 5 lak tu sebab keje kat Seremban. Haaa rutin harian ulang alik KL-Seremban. Naik train dr Bandar Tasik selatan- Seremban kol 6.07a.m..sumer tu bajaya diharungi, rezeki anak kan masa mengandungkn anak kedua(Danish) dpt tukar ke Putrajaya. Dulu masa pregnant anak sulung dpt tukar dr Gemas ke Seremban. Alhamdulillah, rezki anak.

Sumer nih menuntut kesabaran..sb ape aku kata KESABARAN tu penting? yerla di awal perkahwinan, myCintaHati keje kat KL, aku lak Gemas, KL-GEMAS 3jam..weekend jer la br dpt jupe..(rindu wooo hahaha)lama aku htr permohonan ptukaran sampai la lpas bsalin anak sulung, antara berita gembira aku diarah lapor diri kat Wisma Negeri, Seremban. Lebih setahun kat Seremban, aku htr permohonan tukar State- Federal..so, nih la skg tempat keje aku da kat Putarjaya@Putrajaya

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife