Wednesday, February 25, 2009

Air Cincau FREE

Entri nih khas aku wat utk iza, nk ucap thanks kat dia coz banjer aku air cincau..sbnr bukan air tu punya hal tp psal aku br jerk ckp rase cam nk minum cincau la(smlm n arini)..ttiba LUNCH arni iza belikan lak tu yg rase,-cam, oooo baik nyer belikan...wat ssusah jer..malu lak aku rase nk amik...adoiii amik gak la (- aku yg terharu ke or aku yg poyo nih-)

Ala slalu ada benda yg kita nk tp slalu gak aku ajar ati aku nih, tak sumer benda kita nak msti akan dapat ..tu sb klu tul2 nk br aku tunaikan pmintaan ati aku nih. Tp kan elok klu bab sebegini aku praktik kan kat bab shopping..mungkin aku kalah bab itu.

Okeh, tu saje shortstory psal air cincau yg cedaap skali (cedaap psal iza banjer)he3

8 comments:

scha exa dan dunianya said...
This comment has been removed by the author.
scha exa dan dunianya said...

hekekeke..bestnye ada entry pasal diri sendiri..he malu plak sebab jrg blanje smpi su wat entry pasal ni..wakakaka....su plak pantang bawa bekal mesti ajak makan sekali..selalu sgt lak tu..kdg naik segan pun ada tp rezeki punye pasal kan belasah je la..wua3..

suee said...

ala bukan psal jarang banjer la, nih psal ada 1 benda tu kita nk n ada org tuuuuut da tunaikan, so toce utk dia..kah3

FiEza_HaMiD said...

hehehehe..bestnyerrr ada orang banje..kalau camtu saya pun nak air cincau..naklah air cincau..air cincau..air cincau..air cincau..(sambil air liur meleleh mengingatkan air cincau)..hhahahahaha.tapi tu lah kan..kekadang tu rezeki tu kita tak sangka akan datang pda kita pada waktu yang tak diduga..jadi,kita kenalah bersyukur apa yang kita ada..jadi,renung2kan..selamat beramal :)..hehehehe

Unknown said...

nak jugak!!!!!!!!!!!!!

suee said...

he3 jgn jles..nnt sue nk ckp kat iza , cam nk mkn jonis....tgk iza tunaikan tak....

scha exa dan dunianya said...

wah gilew tak agak2 nak jonis..tu kene tgu durian runtuh lew..ekh bukan ke su da pandai wat..lg sedap dari jonis kan..so takyah la...wakakaka..ayat ngelat..

suee said...

tp klu nk tau, palin sedap tu klu org banjer uhuk2

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife