Tuesday, February 17, 2009

Saman Trafik

Cam tajuk kat atas nih, sememangnya rase bengang sgt. Bukan aku yg kene saman pun tp my hus, sama la tu apepe yg blaku kt my hus sama gak kesan kt aku. Tp pelik lak kan psal my hus muka relaks n tak rase apepe tp aku lak yg ter'emo.
Yer la aku nih jenis yg praktikal so aku mmg takleh terima if ssatu benda tu tak dpt terima dek akal logik. Ada ke patut saman tahun 2000, hah tahun 2009 br nk bg. Ape gilo ke polis trafik nih?ntah polis yg saman tu da pencen ker or wujud lg kat mukabumi nih pun taktau la...takkan 9 tahun amik masa nk kuar kan saman????lu pk la sndiri(kene byr royalti kt nabil nih)
Pulak tu...siap main ''ugut'' lak byr skg sblm april kene RM 30, slps date tu kene RM 300..cam main ''tarik tali'' plak..aiyo tensen la, sib baik la RM 30 tuh leh la byr klu ltk la saman tu RM 300 msti smbil byr menyumpah.
Tak guna nk argue psl benda nih, takdak diorg nk layan kes tpencil camnih, so ketidakpuasan ati aku nih hny tpapar kat blog nih sajaaaaa
okei, nih ada sedikit cara maybe bole bantu anda utk check saman, bole guna i/c, car plate SAMAN TRAFIK

4 comments:

Anonymous said...

nak wat camno ek...memang selalu camtulah suri..sib baik 30 kalau 3rat..mau tak nak bayar ek.ek..ek..

suee said...

klu 3rat, cam sue tulih tu la smbil byr mnyumpah..hahhaha

zieah said...

hmm leh makan besar tu ngan duit tu

suee said...

haip2 mcm2 leh buat

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife