Thursday, February 5, 2009

Dr Fish/SPA Fish/ Fish Theraphy

Ssmbil mkn kek nih aku nk citer psal ikan..ikan yg merawat kaki..msti sumer da kenal ikan nih kan....byk kali jjalan bersama my hus slalu dia kata nk cuba tp aku je kata nnt la lenkali..sb ape aku kata camtu???1st aku tak bkenan klu ramai kaki dlm 1kolam, 2nd, nmpk mayat ikan terapung, 3rd, air cam comot(nih ntah bpe kaki da masuk daaaa)..okeh, cukup 3 reason aku..

Wokeh smlm my hus jemput aku kat KTM Serdang(slalu kt Bdr Tasik Sltn) sb dier g site opis la tu..tau2 jer my hus da siap bw harith skali..xbw danish sb takleh nk pegang n drive serentak..harith ckp ''along nk g jusco'', so kitorg g jUSCO Equine Park..kat ctu la akhirnya dpt gak wat rawatan ikan nih..my hus org pertama rasmikn air n ikan yg br ditukar nih..patut la clean n clear jer aku tgk..
pic nih tgelak sakan sb 1st masuk kaki tak tahan geli...tp llama ok da...BeSTTTT
c...byk nye ikan..nnt llama mati la ikan nih kot sb asik mkn sel kulit mati jerk

Harith dok perhati ayah dia smbil berceloteh gelagat ikan

Refleksiologi Kaki Secara Semulajadi melancarkn pjalanan darah


Harith yg suka bergambo..hehhehe

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife