Tuesday, February 17, 2009

Let's masak2

Aku skg yg byk bezanya ngn dahulu. Masa lom bgelar isteri, aku ckp ngn bakal suami ku, aku nih tak pandai masak.(seriously, mmg xpndai msk pun). Tp itu dulu..skg aper shj jenis masakan aku akan cuba, semangat tu..sumernyer utk suami tercinta.

Suatu kebanggaan rasenya dpt mjamu org sekeliling..penat memasak pun rase dihargai. Sumer jenis masakan yg my hus suka aku da try..haaaa msk kari aku tak tau sb my hus tak mkn kari..

Nih saje amik gambo ari ahad aku wat nasi ayam..sabtu wat steamboat lagik.

Pic kek nih saje jer letak.kek kukus nih aku blaja ngn kakak aku. resepi yg senang bangat utk ikut, terus jadi..

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife