Thursday, August 6, 2009

Cerita Hari ini

Kebelakangan nih aku sedikit bz..bukan blog nih senyap sb aku takdak citer..spanjang masa senyap nih gak, byk citer2 hot yg tjadi..wakakaka

- 26 Julai lpas wat party birthday utk mak, juai n kakak..lpas tu jjalan kat city park, bg ikan mkn..sgt best,..masa acara mak buka adiah, ttiba mak lak buat suprise ngn bg kitorg adiah..sgt terharu rs nyer, sb mak belikan kain utk wat baju raya..n mak ckp "teringat lg masa korg kecik2 dulu, ada yg mak tak dpt belikan baju raya"

- nk btau gak, aku ada wat bisnes ngn kwn ckit, hope bisnes bjalan lancar spt dirancang, jgn la ada dugaan sb ati aku pon tak kuat..huhu

- pagi nih, ada kwn btau aku result PTK da kuar..bdebar2 ati aku masa check online tu..sb result kali nih aku tak letak harapan, tahun 2008, aku jd tsgt yakin n ditambah ngn usaha ckit, malangnya result tahun tu tul2 mengecewakan..tp;aku taknak ia jd pematah semangat, tahun nih aku amik lg, usaha gak baca buku, tp beza ngn kali nih, aku sedikit frust masa jwb soalan, bayangkan masa kertas kedua, aku jd tersgt blur kt dlm dewan;mmg aku cuba sebaik mungkin tp masalah nyer BLUR..

-tapi, masa check result online pagi td, ati aku cam jd suka sb ada peningkatan, n aku tak sangka keputusan kali nih adalah yg terbaik wpun tak dpt 4 pun..n aku wat kesimpulan, maybe terlampau yakin juga bole memakan diri..n kdg2 slps usaha, semuanya bergantung kpd rezeki, alhamdulillah

~aku rs la, aku dlm dilema~ntah la~~blur3

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife