Tuesday, August 18, 2009

Salam Ramadhan

erm erm erm
-1st nk btau, aku rs semak tgk live traffic feed kat sblh nih, rs nk delete jew..sb tipoo lak, tgk la, tak dpt btau tempat ngn betul, klu aku bukak kat putrajaya, dia kesan kt carolina, haha dodol tul, klu org bukak kt klang, dia kesan kt seremban lak; tul tak org klang,hehe

-jd aku fikir dulu betul n tepat, skg tak betul n aku rs, elok biar lantak la dia..cuma bila aku masuk kat blog nih, igtkan aku jgn pndang kiri tgk mendalah semak nih

-tak lama lg kita sumer akan menyambut Ramadhan yg mulia, so; aku nk wish sumer, slmt menyambut Ramadhan n ampun kan dosa aku, jika ada(kompom ada)

-slalu bila dekat2 nk tiba hari mulia nih, jarang kita dgr org tny "ape psiapan sambut pose"; tp slalu kita dgr "ape psiapan smbut raya"..
klu psiapan pose dolu2, msti bestttt suka suasana, masa kecik2, bole lompat2..haha klu da beso nih wat cmtu, mau nyer sesak org yg tgk..

-psiapan raya?kompom da mula aritu, baju aku da 3pasang(1sifonn aku beli, 2lg mentua bg)tempah deh(+1 lg mak bg, tp tak sempat tempah)...yg len beli nnt, myhus tahun nih beli baju melayu da decide nk kaler ape sedondon..anak i nyer baju melayu, takyah pikir; mentua aku awal2 da angkat tangan nk sponser(stp raya dr dolu2 mmg cmtu), tenkiu kat mentuaa;thn depan sponser lg, toing3

k, entri kali nih hny btujuan nk wish, slmt pose shj.

2 comments:

wahi said...

konpom la byk dosa... xnk maapkan pun, :P

suee said...

woww, nnt u minta maap ngn i, i lak ckp ngn u "takdak maap bg mu", haha

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife