Thursday, January 15, 2009

Memey sengal

Nih aku tangkap muat si memey, aku nk komen dia dlm blog aku nih psal mmg tak suka dia pun. Bukan aku kenai pun dia(maksudnyer tak glamour mana pun) cuma kenai sejak kes dia punca abby-norman cerai. Sbnr dunia artis nih aku biasa jer takde tlalu excited pun ngn diorg, diorg pun tak kenai kita wakaka so watpe kita sibuk ngn diorg

Since aku br baca kat http://www.murai.com.my/ psal memey nih br aku tulih, menci la ngn dia, perempuan murahn, cian kat abby...aku suka ngn abby cam tegas dia nyer personaliti,. Ramai komen kt ctu, sumer kutuk tindakan memey, aku kira yg lelaki normal pun msti tak suka dia. Lelaki tak normal jer suka kot sb maybe dia nyer perangai mmg sepesen ngn si memey nih.

Tak respek aku ngn norman wpun si memey dok puji kata norman baik la prihatin la bla bla bla..patut la abby kata memey nih cam ikut skrip!nama pun da plakon kan kan..nih nk btau kat memey nih , patut lelaki prihatin takkan sekali2 tinggalkan anak bini utk prempuan murahan cam ko tu, takder maruah diri, takdak atibudi, kejam n tak tau malu...see...still taktau malu sorok la wei muka tu dlm laci!!! (ooopsss ter emo plak)

N pd abby hope sabar jer la..ada hikmah nyer tu ,aper guna simpan laki yg tikam kt blkg, ..aku hormat ngn abby ngn kenyataan nya , ape perlu dia maafkan memey sb dia tak nmpk ckit pun memey menyesal ngn perbuatan nye tu. Ko tanggung la dosa ko memey, sumer harap ko rase ape yg abby rase, baru ko tau aper itu kuciwaaa , perosak umahtangga org!!

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife