Thursday, January 8, 2009

Kebiadapan Israel Laknatullah

Tidak berperikemanusiaan. Kutukan2 melaknat keganasan kedengaran apabila dunia diperdengarkan ttg ini. Malangnya kekejaman berterusan, spt biasa dunia tidak membuat apa2. Kenapa tidak?...krn Amerika Syarikat dibelakang Israel. Seriusnya apabila aku mambaca akhbar, sering aku langkau berita ini biar derita mereka yg tertindas tidak mengganggu hati nurani aku. Berpijak dibumi nyata, realiti ttp realiti. Simpati terhadap mereka yg teraniaya terutamanya kanak2, hny Allah akan turunkan pembalasan pd Israel, Yahudi, AS n sekutunya.

Turunnya Bush dr takhta kezaliman seakan mberi sinar pd umat Islam dgn harapan peperangan ini akan reda. Sedihnya, bahwa hakikat skg Obama pun berdiam diri seterusnya meyakinkan kita yg Obama pun klon Bush. Pernah awal dulu,aku dpt email yg menyatakan Obama dipengaruhi Israel.
Pertamanya, Obama memakai Yarmulke, lebai org Yahudi, juga menghadiri ritual Yahudi. Malah 'Barrack' nama pertama Obama adalah nama Yahudi.
Rupanya, 77% undian yg Sengal ni dpt adalah drpd golongan Yahudi krn Obama sering mnggunakan kenyataan dan sentimen yang mnyokong rejim Israel.Obama=hanyalah mainan propaganda dan mainan minda setan Israel bagi umat Islam.

Inila boneka dan tali barut yg dirancag Israel.
Tahukah bahwa AS memberi bantuan kpd Israel stp thn!

Ketika aku menulis ini, kekejaman terus berlaku nun jauh disana. Masuk hari ke-11 shj serangan zionis Israel tlh mbunuh tidak kurang 660 rakyat Palestin. Sedih dan pilu kita menyaksikan anak-anak menangis berlumuran darah menahan rasa sakit terkena sasaran tembakan tentera zionis Israel. Smlm sempat aku baca Utusan dgn gambar kanak2 yg terkorban..nmpk kepala dgn wajah sayu penuh penderitaan. Keseluruhan bahagian badan tertimbus dlm runtuhan bangunan akibat dibedil setan Israel. Hak mereka utk hidup bebas dibumi sendiri tlh dirampas !!!!!!

Boikot brgn Israel/produk2 Yahudi. Dilaman Web PPIM ada dinyatakan barangan tersebut. Kat email aku pun masih ada.(malas nk ltk cni, byk sgt). Kita harus sedar secara kecil-kecilan kita juga bantu Israel. Sbg contoh buah pisang kaki (persimmon) dari Israel ada dijual di pasaraya. ala Mc' D n Kotex byk lg barangan lihat je kat laman web tersebut.

Tangisan anak2 Palestin bergema bersama2 letupan bom dan peluru yg membedil tanah Palestin.Erm byk juga gambar berdarah tp aku taknak muatkan dlm blog aku nih, ngeri.......

Dr M berkata, peperangan zaman moden yang berlaku itu bukan alternatif untuk memusnahkan sesebuah negara, sebaliknya hendak menghapuskan umat Islam.Sekian.

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife