Monday, May 3, 2010

pengumuman2; xmen fb lg.

huk3
ha3 bosan tahap gaban
.idop rs nk g shoping jew bpimpin tgn ala2 couple ngn lagak giler romantis; lek keje pegi la nih..owh cpt la waktu.

dok ngadap pc tp hny leh surf tenet jew..fb sme xleh nk buka sgt.haih
opis nih dok wat survey ranking ttinggi t de memo
jd aku rs aku layak tu antara top 10/top 50..tp harap sgt; jgn la.hee
jd hny sb tu aku nk jatuhkn potensi tu ngn cara buka 1 ari hny 1minit ber'fb..
nnt da reda..leh la kan kan kan

klu soal block sme nih..xde hal..kwn aku kata de cara senang..pki broadband jew..tp aku xske bazir duit.
jd aku de guna menatang lain..free jew.kkwn len yg kne block leh guna #$%#$^$#% k

utk ini; slmt tinggal rakan2 fb sekalian.aku amik cuti ber fb ,sehingga keadaan "pulih sepenuhnya.sekian/sekain..nk beli kain cari aku..or email je..tp klu nk senang call jew.. leh deal.or tinggal kn pesanan kt mmne k

2 comments:

wahi said...

hehe duk diam2 xyah men fb, ahaks...

suee said...

hehehe

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife