Friday, May 21, 2010

KEK love ;D



dulu rajin gak aku wat kek..kerajinan yg bmusim..lpas lme stop wat kek, de ttiba harith n danish kata," ibu buat kek",;sambil bw coklat rice n de bhn2 hiasan yg mmg ada dlm peti ais..pe lg aku kata "isk igt wat kek senang ke"(ntah diorg fhm ke tak)..maklum la aku br balik keje n da mkn mlm pun ttiba suh wat, bayangkan la betapa kemalasan melanda..hee

n spanjang mgu tu diorg asik ulang menda yg sme smpi rimas dibuatnya, n pe lg aku pujuk diorg ngn bermcm alasan, tp ckit cian tu ttp ada

isnin yg patut nye aku keje tp tpaksa amik emergency leave(EL), bkn krn KEK , tp krn jaga anak2 sb mentua lek kg, de "urusan negara..hee

sambil melayan diorg yg lasak, aku tunaikan la pmintaan mrk, KEK COKLAT

ini lah hasil nya;spt gambar..diorg berdua kata sedap n asik ulang mkn..jd aku rs seronok n dihargai..daa

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife