Monday, May 31, 2010

?Adakah

apsal slideshow aku kt blog nih(scroll ke bawah pls) "empty...SHIT!!!!!@#$@#%#$%#$(bahasa mcarut)
haha xpsal2 mulakan n3 ngn marah2..**sje jew nk tunjuk aku nih kaya ngn emosi ;D

hee citer hepi yokk
aku rs cam pregnan lg..lebey gumbira lg klu baby gal nih(berangan jew)..hik3 n bila aku pegang pewot n kata "hye, my baby"..de mcm 1naluri keibuan yg sama cam ms mngndung harith n danish.adakah?heee

tp cm xnk wat pregnan test dulu..biar angan2 dulu..yg pentingkn idop msti gumbira(aku sambil sunyum2, giler syok sendiri)..tp ati aku berkata.."yup..i'm pregnan

t klu aku da tua msti anak2 da mbesar..dpt la aku tgk diorg cam mak aku tgk aku nih..

owh citer nniversry lak, dpt adiah handbag-ELLE..giler syantik beg nih, aku pun pki smbil tambah2(bukan tambah da jd darab da;berganda-bkn kuasa 2..kuasa 100..!!!hah ape merepek nih) syg lg ngn myhus..mekasih..-luv u..-

1 comment:

scha exa dan dunianya said...

wah beshnye...nk masuk 3 dah ek..lau confirm jgn lupe gtau wokeh..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife