Wednesday, July 8, 2009

Aku Fikirrrrr..

lama aku dok tmenung...hny utk pikir ape yg akan aku coretkn kat sini..okei,
ape shj yg aku tulih ketika ini jua mgambarkan ape dibenak aku ketika ini

1st aku terfikir myfren yg da 'dibuang daerah'-sgt birokrasi k
korg jgn pernah pikir kuasa tak membenarkan, klu kat tgn ko ada kuasa, ko bole mjatuhkn hukuman mati sekalipun org tak bsalah..itu bole shj k, tp ko jgn marah klu org jd menciii + #$%$#%

2nd aku terfikir org kaya maybe tidak bahagia sbnr nya..sb harta tak bole beli kebahagiaan..aku fikir org kaya, dpt aper yg dia nak, harta la..dia nk beli aper shj dia mampu, tp mungkin tak perasaan bole dibeli?? sgt kosong jd spt itu k

hah ini sgt tak logik, aku asik teringat psal mimpi pg td, mimpi mainan setan tu..sgt sakit mimpi spt itu, haha

lg; aku fikir klu kita asik bw kemana2 perasaan tak puas ati, smpi bila2 pun takkan puas, lebih elok kita rs senang ati, hati2, tp jgn mkn ati. makan ati =mkn dalam=kurus kering, ahaks

mungkin aku tlalu byk angan2/impian, kdgkala aku jd syok lak ngn angan2 tu..gilos

percaya tak, perasaan itu bole dibuat2..klu ko nk sedih ko bole buat muka moody..atau ko nangis(wpun ati ko tak sedey, tp since ko nangis org akan mterjemahkn ko sedey ketika itu)..sebaliknya, korg terbalikkn la sndiri ayat nih;

n klu ko nk rs gembira n bahagia n nk rs sumer perasaan yg indah2..palin utama kene mulakan ngn diri sndiri, pupukla perasaan sebegitu dlm diri, nnt ape yg akan ko buat dipengaruhi ngn perasaan itu, kesan nya 'lu pk la sndiri'

4 comments:

scha exa dan dunianya said...
This comment has been removed by a blog administrator.
suee said...

haha sukati ko jugak la nk baca or taknak..wakaka gaks

wahi said...

lu pikirla sendiri... hahahahaha

scha exa dan dunianya said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife