Wednesday, June 24, 2009

Bezday???

tak sabo nk tgu 27/6(sabtu nih) n 1st july..start mei n july nih byk bezday insan2 yg aku sayang..adalah dimaklumkan insan2 yg akusayang lahir sekitar bulan Mei- July shj-mitos(jgn caye)
k noted-haha
aku nk ltk date nih la, moga aku takkan lupa utk kesekian tahun kelak

10 Mei 2009 - Mother's DAy (subject to change(ikut tahun)-wow mcm kalendarrr)
12 Mei - bezday Mai
18 Mei - bezday IbuMertua
17 Jun -Bezday Ayah
21 Jun - Father's Day (sama ngn keterangan kt mother's day)
22 Jun - Bezday Rahman
30 Jun - Bezday Ayiem
1st July - Bezday Suamiku tersayang
7 July - Bezday Emak
11 July - Bezday Juwai
20 July - Bezday Kakak

oit byk adiah nih..bulan yg ado kt atas nih aku kene bjimat sb nk beli adiah utk insan2 tersayang tersebut..
bulan len ado gak date sepah2..kang klu ada yg baca msti kecik ati, nama takdak dlm list..-abih-

****updated~~~~8 Julai 2009****
26 June 2009
Rumah Kaklong, Seremban
Party birthday utk merai ayah, rahman n ayim..
kehadiran : sumer ahli keluarga shj
menu :
steamboat ~aku
laksa ~ kaklang
nasi lauk : ~kaklong
sambal udang
rendang ayam
sup ayam
sambal kerang
ikan semilang sambal
ikan patin msk tempoyak
~ada lg menu yg simple2~
nih kira suprise utk ayah..sgt terharu ayah menerima majlis khas utk beliau..
*pic ayah masa potong kek, mak disebelah beliau~

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife