Monday, June 15, 2009

Akil Hai2 n Wa.C.ni

pagi nih aku terasa sedikit moody..maybe sb berurusan ngn org yg sengal sebentar td..sepatutnya tak perlu awal pagi disapa kesengalan org tut, patut waktu balik keje takdak la mood aku cm hampeh begini

k ayat atas tu adalah selingan iklan shj, nih nk gosip psal akil hai2..muak seh citer diorg, wat tbakar jee tp uols tak perlu tlalu fanatik sgt, jd cam i jee, be cool n lantaklah ape diorg nk wat.tp ssambil lantak diorg tu meh cucimata pic donno diorg kat pantai

klu diorg menafikan gambar nih, btau aku yee..yer la.. zaman skg nih tlalu ramai artis yg bila gambar panazz diorg kuar ttp mnafikan n hny kata super-impose..itu shj, mudah..(p/s:akil hai2, u hny perlu kata nih super-impose tau)
sgt gumbira wahida slps meruntuhkn bahagia org lain. jika korg pandang kebaikan ati sesorg jgn la korg mmandang penampilan luaran yg bertopengkan wajah alim..sebaliknya, ketahuilah sikap itu dibina dr dlm , ati pun kat dlm, so, mane ko tau org akan baik selamanya-mitos aku~~~~
ttp pernah aku dgr citer sebegini; luahan rase sesorg
aku namakn ngn abjad A, wanita yg takdak kapel/boipren mlihat kebahagaian org2 len(B n C bpasangan)..
A : klu suatu hari aku tpaksa ambil B jd boipren aku, ape kisah sgt, takkan aku kene pikir ttg hati C, sb C pernah merasa bahagia itu. ttp aku cuma baru cuba merasai..jd lantaklah pd C, samada aku nk bahagia atau melihat diorg yg bahagia
nih ada kata2 utk direnungkan:
~~~Janganlah menjadi begitu masin..sehingga orang meludahmu..
Dan janganlah pula berlaku terlampau manis,
sehingga mereka menelan dirimu begitu saja~~~~

2 comments:

wahi said...

wah ade murai.com gak la kat cni..
pndai cik buat ulasan....

suee said...

tenkiu krn ada ayat 'pandai' tu..haha

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife