Tuesday, May 26, 2009

Tag 5-SUMER NK 5

5 names I go by :
1- sayang/ayang : myCintaHati panggil aku ngn nama nih
2- kakngah : mak n ayah n adik beradik n saudaramara
3- sue : kkwn,n mertua n keluarga sblh suami
4- nini :ada gak jiran2 kt kampung panggil ngn nama nih lg wpun aku dah beso(nama tu masa kecik jer)
5-suri :bbudak kat opis panggil aku suri patut nyer sue jer tp ada 2 org nama sue, so wpun sue lg sorg da pindah, nama nih lekat kt aku

5 Jobs I have had in my life :
keje skg nih adalah keje ke-2 ketika aku berusia 19tahun..keje 1st adalah lps SPM; keje biasa jerk(so, tak cukup la 5 okeh)
5 place I have lived before
1. g keje; putrajaya
2. balik keje ; puchong
3. dewan aper ntah kat shah alam;kenduri kawin
4. sunway pyramid
5. alamanda

5 TV shows that I watch currently
takder nk tgk tv jer, byk koje len kat umah, ngn anak2 lg, siapkn mkn2, iron baju sumer, so klu ada citer kat tv sekadar tgk kejap slps selesai sumer keje aku sbg surirumah 1/2 masa...spend masa tgk wayang jer;giler romantik

5 place I have been :
1-umah
2-opis
3-shopping complex
4-(balik kampung)
5-tempat mkn yg sedaap
5 People that e-mail/contact me regularly :
email:
1-myhus
2- kkwn opis pertanian dulu;
3-kkwn opis pej.tanah dulu
4-waHida
5-penawarku yahoogroups

5 of my favourite foods
1-kuih cuco udang yg mak buat shj
2-steamboat tomyam(sup tak ske sgt)
3-soto
4-sup tulang/gearbox di ari raya pose or raye aji (ari len rasa dier len he3)
5-charkuewteow

5 things I would like to do :
1-haa lek keje nih kompom ke giant/tesco;manyak mende nk beli
2-nk wat senarai label kat bilik fail;psal 5S la tu(msti ada yg xtau 5S tu ape kan?5S tu, seiri, seiton, seiketsu, shitsuke ala opis nih nk tiru cara jepun)
3-amik/bg tiket flight ke penang utk pegawai aku nih
4-key-in utk rekod surat n wat keje cckit;eeeei nape aku nk btau jugak aku menci ngn sorg sengal yg sound aku smlm,serius tak ske dier;dier sgt jahat mcm duri yg tikam org(opss lari tajuk)
5-nk g jjalan, nk melancong/melencong, nk mandi pantai(klu bole nk g skg nih), mau angan2 sebentar

5 friends I think will respond :
aku tak rase nk tag ssape...so tag nih bukan utk anda -abiss sudaa
cumaaa mau ckp tengs kt kakziah sb tag aku, mekasih yaaaa

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife