Friday, May 15, 2009

Angan2 TakSalah

ati aku rs suka2 nk tulih lg mengenai ragam.. ragam siput atau siput sedut atau ttg perihal ragam org, aku??..

situsi 1-dlm tren
siput? : ekiusMe, sy mau kuar(dah la tren padat mmg susah nk pusing badan pun)
aku : erm sy pun nk kuar(dlm ati; ko igt ko sorg nk kuar tren);mnyampah-tgu la pintu bukak k
tu sib baik ada sore wpun tak sukee, tp ada gak siput2 yg main langgar2/tolak2;gile

situai2-dlm bas
siput indun : biasa nya sy diri disini(loghat indun, tempat duduk dh penuh )
aku :(buat cm tak dgr tp dlm ati ''ko dh la indun tp tak sedar diri')
akhirnya siput indun bdiri tempat len

ish3 aper la arini aku rs cam mengong ckit, kadangkala aku rs bosan slps aku kelamkabut?aku terasa mau pegi shopin shj kalaula aku kayerk ; tgk, aku guna pkataan 'klu la' okei

okei arini, klu la aku kayerk mau aje skg nih aku g shopping2 wit myhus;npe myhus?sb dibandingkn ngn sumer org, hny my hus bg kegumbiran melampau kat aku; yg len kegumbiraan tahap minimum shj

klu la aku kayerk okei, slps shoping tu kitorg nk g melancong, ala takyah nk demand Paris sumer bagai, aku nk ke langkawi jerk,.naik cableCar utk kali ke3 lg,masuk underworld tgk ikan or soton atas kepala sndiri.. seronok kan3...lps tu dok hotel5star,kih3 ---hehhehe seronoknyer(aku smbil senyum n ati gelak2 ckit, uols jgn j.les k)

sambil melancong/melencong nih, nk beli adiah/sevenier utk sumer la, uols pun dpt tau, amik kain batik sorg 1..(kah3 kain batik jerk, keychain pun aku bg jgn risau)so, klu budak opis aku nk bg wahida, iza, fiza, kak ziah n nora(msti seronok kan, yg tak dpt jgn kecik ati)

klu la kayerk k(klu tak kayerk sumer tak bole beli kn), aku nk umah, cuba uols imagine, umah ngn bilik beso size muat utk 3 katil n 2almari(tp aku nk ltk 1katil shj ), katil nih jenis bulat, pernah tgk katil bulat yg empuk tak?ha camtu la, uii sedap nyer-sgt selesa, sejuk skali, almari yg jenis lekat kt dinding

harith n danish share 1bilik shj, 1lg bilik anak perempuan(kih3 lom ada grlz lg), 1lg utk bilik tetamu, so sumer skali, cuba kira bpe bilik?(4 la jawapannyer), umah semiD pun okei gak, biar setingkat jer pun dah syukur alhamdulillah---haih selesaaaaaa

kaco tul la ada siput a.k.a tetamu dtg nih, terbantut angan2 aku

NI LA..Haaa amikkk, siap gambo lg angan2 aku nih, bila da nek cable car tu, nk jalan atas jambatan merentasi 2gunung nih sambil berpimpin tgn wit myhus

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha berangan je lewbih...
tapi moga jd kenyataan, amin...

suee said...

baik lak ati u arini?hahaaa

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife