Monday, May 25, 2009

Happy Anniversary-4yrs

Tau ape erti cinta, sayang? Bg aku la klu sayang tu bermakna bila anda kata tak sayang, cth : sy tak sayang awak,……tp hati anda sndiri tau yg anda syg sgt2..n sidia pun tau ungkapan itu bukan lahir dr hati…n anda bole baca perasaan sidia, sb tu org kata 2jiwa mjadi 1..wujudnya perhubungan batin; wpun anda jauh tp dpt baca fikirannya..ahh susah tul nk jelaskn..; aku hny dpt terjemahkn ini hny slps aku menemui, sidia-MyCintaHati

Sekejap sgt masa blalu..dah nk masuk 4tahun usia perkahwinan..dlm tak sedar,bila teringatkan tarikh 27 Mei, kira punya kira..4 tahun tu lg 2 hari shj utk digenapkn.

Sbnr rs gumbira pun ada, kadangkala ketika melihat keletah harith n Danish, aku ckp ngn myhus, cepat jer anak kita nih dah beso, 2 org, ..klu la ini mimpi, aku anggap inila mimpi palin bahagia, tp inikan pula reality hidup kami, jd aku bersyukur teramat sgt pd-Nya

Memikirkan kebahagian ini kadangkala hati ini diruntun sedih, sayu dan pilu, iyer la memikirkan hidup ini hny bersifat sementara, hny pinjaman..oleh itu sepanjang masa aku titipkan rs kasih n cinta aku pada suami, biar dia tau sedalam mana perasaan aku..dgn anak2 pun sama, aku cium n peluk harith n Danish tanpa rs puas begitu la erti sayang yg sukar diungkapkn

Ingat lagi, masa tu br jer lpas majlis psandingan kami..aku dok sorg dlm bilik..dlm gembira bergelar isteri, menitis juga airmata krn teringat mak n ayah n adik beradik sumer da balik…aku rs asing dgn keluarga baru..tanpa sedar myhus masuk n ckp jgn menangis lg sb dia takkan buat aku menangis-selama 4tahun perkahwinan kami; janji itu dikotakannya..n sampai bila2 pun aku amat hargai

Entri ini spt bersifat serius pulak kan…wpun myhus kenal aku sbg seorg yg slalu bergurau, kelakar n perkara serius pun aku anggap biasa2 shj..tp di suatu sudut, aku ada ruang utk serius spt ketika aku marah org atau org marah aku, atau pun spt perkara kat entri kali ini.. Lastly, HAPPY ANNIVERSARY utk aku & suami, luv u so much

***aku suka kelakar, benda2 yg buat aku gelak sb aku jd seronok, ketika aku taip perkataan kelakar pun aku rase kelakar…heehehe dah la baik aku tamat kan aje entri ni sblm melalut mcm2***

4 comments:

zieah said...

jap tadi ader pastu takder pastu ada... tag kak ziah biler nak jawabbb

FiEza_HaMiD said...

hepi anniversary...moga kekal hingga ke akhirnya...jaga family bebaik tau..

suee said...

kakZiah- kih3 tag..nnt la bz la nk jwb tag(buat entri nih ade masa lak kan3)..wokeh la esok sue jwb tag kak ziah..mekasih ya bg tag!!

mrs.fadir - 10q..sama ngn fiza jugak yee

wahi said...

loh napew leh xtau ni, termissing lak...
heppy belated anniversery..
hope u always hepy n moga kekal hingga akhirnya, :D

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife