Monday, September 19, 2011

TOLONG BERTANGGUNGJAWAB

Hi uols :))

hari ni aku mau bercerita

kisahnya mgu lps aku sgt la HOT ...oppps bkn HOT a.k.a sexy tau..tidak sama sekali, tp hot ak.a PANAS ATI

skg da cool..tgk sunyum lg..hee

kisah nya begini

harith (anak sulung) da 3 kali ilang barang kt skola n aku rs xpe la da ilang bbudak kan..dia demand lg tu nk tupperware transformers..ok aku pun beli la, esok nya dia bw bekal ke skola..n masa aku lek keje , lom buka pintu, harith dr dlm uma ckp bks mknn dia tu ilang..wat the FROG???haha gila aku rs marah sgt2 ngn skola dia.

FYI, rutin harian harith..van dtg-harith naik van-terus masuk skola..so ada 3 lokasi, umah, van n skola..tp harith kata brg ilang kt skola, coz dia turun van skola je da bising2 kata brg ilang kt skola, bdk 5yrs uolss mmg betul la klu dia ckp menda yg sama berkali2..owh itu kali ke 4..mmg keraguan la uolss cmne bole ilang

esoknya,

kat opis aku pun tpon pengurusn skola tny..dia ckp akn siasat..lps 1-2 jam dia call aku n btau maybe ilang kat van coz skola da pastikan bbudak masukkn dia nye botol air n bks mknn ke dlm beg.(sgt lepas tangan okehh, sedangkn harith naik van 5minit je xkn ilang dlm van-van pun menafikan tuduhn itu)

aku : klu da pastikan cmne bole ilang

skola : abih puan nk kami buat ape lg , kami da pastikan masuk ke dlm bag

aku : sy nk kan jawapan camne bole ilang sampai 4kali brg kt skola

skola : npe tgu smpi 4kali br wat aduan

aku : sy malas nk besarkn cerita , yg ilang pun bkn brg berharga..tp da masuk kali ke 4, sy rs skola kne pastikn tahap keselamatn

(aku ternanti2 skola ucapkan kata2 maaf krn KECUAIAN mrk)

skola : kami da 6thn beroperasi, xpernah parents komplen

aku :sb tu awalnya sy xnk komplen, takut skola xdpt nk terima

skola : @#$@#%#$% (membebel panjang yg pastinya lg menyakitkn ati, ape la salah minta maaf je da mmg sekola yg cuai)

aku : ok

aku da malas nk ckp n bengang tahap gaban ngn skola tu

sememangnya dr segi pembelajaran aku sgt berpuas ati ngn SMARTREADER, tp dr sudut nih aku teramat tidak berpuas ati.makanya, tiada lg SMARTREADER utk harith nextyear, aku da tawar ati, wpun skola da minta maaf melalui myhus. maybe , ni semua ada hikmahnya utk harith ke skola lain. hope semuanya lancar...or klu xdpt skola lain terpaksa juga SMARTREADER..adehhhh cmne


Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife