Wednesday, August 24, 2011

MERAH

Kita hanya merancang, tuhan yang menentukan

yeahhh rancang tema raya kaler blue.masa nk beli baju melayu pun cari blue..tp uolss, ttiba kitorg rs blue xcantik pula, aku terpandang baju melayu kaler merah kejar lembu a.k.a merah menyala @ merah lada..anda berani??

en suami kata, cantik..sgt cantik n berani..berani ke...ekekeke

apelagas sambar jew la..giler syantik

lpas tu beli baju melayu utk harith , danish n ilham, terus amik kat 1 kedai tu..senang..size pun ngam.pandai aku pilih..hehe

lokasi @ jalan tar yg sesak giler

harith : lenkali jgn pegi ctu

aku : ye la (janji palsu heh(xbaik kan janji palsu tp aku hny pegi ctu setahun sekali pabila nk raya shj uols))

lps tu operasi cari baju aku pula

aku sbnr da pangkah kompleks kt shah alam..xske xske sana hny sb aku da jatuh cinta...auchhhh jatuh cinta ngn ampang point la uolsss

yup betul la tu..meriah baju tu, tgk la spe yg beli..haha jgn muntah dulu!!

xrmi org akan pilih merah menyala melainkan org tu punyai karakter



BERANI

mesti kene berani.ini nk pki merah pun takut..ape lorr takut ngn kaler..wat malu shj..haha

GARANG

aummm

SUKA PERHATIAN

sumer org pandang.siap tego lg..wow merah nye(lorr da mmg merah bkn blue pun..hik3)

PERASAN

eh eh sumer pandang kat kita la..lorrr pasannye...malu3

TIDAK MALU

biasanya orang yg suka merah.kurang perasaan malu. takkan org kata..


orang2 : merahnye makngah

kita : (dok tersipu2 malu sambil dlm hati kata nih la kali terakhir pki merah)



tp org yg pilih merah klu spt situasi di atas

orang2 : merahnya makngah

kita : yup merah, cantik tak

WAH siap tny semula lg

ok la hope korg enjoy la ngn kaler yg korg pilih spt anjoy nya aku ini. yg kat atas tu hny pandangan peribadi shj suka2 aku jew kan. -end-

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife