Wednesday, July 28, 2010

?Harapan ke

pernah tak kau letak 1harapan, yg sgt2 ko harap, n ko nmpk de 1 sinar gumbira jika harapan tu tlaksana. lpas tu ko ltk keyakinan kat harapan tu, yg 1ari ko yakin sgt, harapan tu akan tertunai..

huhu aku br je rs spt seorg yg bwawasan bila berada dlm situasi di atas;tp

akhirnya bila mengetahui peluang xde langsung utk tunaiknnya. aku rs wajah aku cukup mencerminkan ape yg ada kt ati aku, wpun masa tu aku tutur kan kata spt

aku :, xpe la , xkisah..
aku : ala ape la sgt, klu rezki xkemana
aku : ada lg menda lain , bkn yg ni aje

..huh tgk la kat mulut kata len ati kata len..aku cuma nk sejukkn ati yg sbnr giler kuciwaa

tp org2 yg bila aku kata kan begitu tny aku semula

orang2 : aku nmpk wajah kuciwa ko

wakakaka, aku mmg xpandai menipu; apatah lg menipu diri sendiri

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife