Friday, December 4, 2009

Keyakinan Membunuh

er,
da hmbr mood utk tulih blog.kje pun xde..hu3..ni la yg susah nye manusia..klu bz komplen bz..klu x..haha camni la jd nye .sme menda da ilang minat..cam chatting pun rs kosong..ntah pe je lg nk wat..td de baca blog ntah ssape..minat ngn karakter dia;sgt tegas

skali da singgah cni, nk citer kosong sat
er..tahun dpn aku de menda yg nk wat, nih kira azam 2010 la ni, huh tp klu nk citer skg mmg bsemangat..tu sme sblm aku pk guna corak len yg akhirnya kompom musnah semangat yg bkobar2; apepe je la

menda yg aku ske adalah keyakinan..tahap Keyakinan wat kita jd diri sendiri, bkn pantulan org len..aku tau pe yg mampu n xmampu aku lakukan..paling xske bila aku tersangat la yakin..yakin yg aku xbole;haha

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife