Wednesday, October 21, 2009

Cerita Hari Ini

hoho
spnjg arini line intenet sengal sgt..jd drp aku dok ulang masuk pasword ntah bpuloh kali..baik je aku ngadap menda len(bukan bmakna aku frust, tp lebey kurang tu la maksud nye,haha) adoii

hik3 sbnr aku rs sedikit teruja..nk g s'ban weken nih..de kumpul2 famili..party bezday akak aku wat utk anak dio(anak buah aku la tu), jd..mau beli adiah apa ya?..

masa jln2 pyramid, de bkenan kasut ben10..cadang nk adiahkan utk anak buah..tp dua(2) skali lak tu bezdayboi..(size kaki pun xsure)jd pendamkan niat dulu....jd aku nk cari adiah utk 2 org bezdayboi+utk harith sekali..3 la kan..huhu

syg sgt2 ngn mak..rs nk tpon n ckp..sygggg sgt2 ngn mak..tp malu..huh

aritu de chat ngn kwn skola..kagum ngn dia..sgt berjaya tahap pendidikan, skg amik master..aku yg ada cuma mastercard jew..erm3

skg terasa mau pegi skola..duduk di kerusi sbg pelajar, n bdiri atas meja kene denda..haha..ramai cikgu yg aku da lopa muka diorg..tp palin aku igt cikgu math n addmath..n cikgu BM ....cikgu fizik pun aku igt rupa dia hny krn ensem, itu shj.

No comments:

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife