Wednesday, September 2, 2009

Aku da 25..

cepat je masa blalu kan, byk gak menda yg dilalui, nih ada ckit2 ucapan bsempena ngn umo aku da 25,hu3
last aku terasa usia makin tua, masa umo aku 19 n nk masuk ke 20, sgt terasa n aku ckp ngn myhus(masa tu kapel lg), sgt takut masuk umo 20 nnt cpt tua da, aku nk jd muda jew;tp
ngn umo sbegitu la bila org tny aku akan tipo nk ckp umo 23+ hny semata2 mau kelihatan matang n dihormati, haha

adakala cam kebudak2an ckit aku nih, llgi bila ngn adik beradik, ada je lawak2 tak logik akal..kdgkala juga ada yg mterjemahkan aku sbg kerek, tp apepun anggapan org tpulang je..klu org suka, okei la..klu tak suka,terpulang(hny akubole minta maaf je sb tak jd spt ape yg org inginkan)...he3

dlm meniti usia tua(haih nih yg sedey nih, da tua ke??)..byk gak segala mcm perasaan pernah bersarang dlm ati aku nih..
tp aku makin pasan, paling menebal adalah perasaan sayang ngn myhus, anak2 n famili, tanpa diorg..tiada la erti kegembiraan utk diterjemahkan lg..

yg llain nyer perasaan ada % yg kecik je dlm ati nih, sb tu kadangkala aku terluka, itu hny la luka kecil wpun kesan tu lekat tp tidakla mjejas kan sgt;

masa ari lahir aku tu dpt la mcm2 adiah, drpd suami,mak ,ayah, adikberadik, sgt seronok..llg myhus wat kejutan n ttiba bw kek da siap pasang lilin, aku tak sangka pun, adiah aku sangka la tp nk sambut ngn kek sumer mmg tak sangka sb bulan pose kan..cuma rs terharu n rs nk kiss time tu jugak;ha3
(kt sblh nih antara adiah yg aku dpt ;D..ada lg yg tak masuk pic nih spt cenderahati dr adik aku n adiah dr ayah n tentunya adiah drp myhus, rahsia negara nih,haha)
tau?perasaan paling seronok sekali adalah bila kita rase diri disayangi....tengs kt sumer yg mbuat aku rs disayangi n menghadiahkan aku perasaan indah itu..

6 comments:

scha exa dan dunianya said...

epi belated besday yg ke 25 pada29.08.2009
semoga bahagia dan dimurahkan rezeki..

suee said...

tenkiu3, he3

FiEza_HaMiD said...

hepi belated besday..moga panjang umo dan dimurahkan rezeki..sori tak tahu lak besday suri 29.08.09..hehehehe..watever may allah bless u

Unknown said...

huhu..epi belated besday yek..adoi lah hai same ngan my ex lah..dush2..nape bleh ingat lag ngan ex bagai ni..so hepi besday again to you berbintang scorpio..dush2 lagi sbb ingat my ex bintang scopio..terus pengsan..

suee said...
This comment has been removed by the author.
suee said...

fieza-hehe sgt terharu rs nye sb ada yg sudi wish,tengs 10x

nora-virgo la cik kak..waduh3 teringat ex eh, ha3 bahayerk nih, apepun tengs ya ;d

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..

Dari Mana Punai Melayang, Dari Sawah Turun Ke Kali..
Dari Mana Datangnya Sayang, Dari Mata Turun Ke Hati..

myLife